17 October, 2012

Koleksi Lawak Gilo!!!

Sesajer je aku post entri lawak ni...lawak yg aku kutip dari fb...saja buat penawar hati yang tengah panas sebab ada sorang mak arab yg mengamuk kat depan aku tadi sebab ada orang yg dia upah untuk buat kerja dah buat kesilapan, dan aku dapat trace kesilapan tu...(hahahahuaaaaa:-)(

1.  
Rintihan seorang individu yang ingin berubah:

"Sejak saya bertudung, ayah saya kerap menampar saya... mak saya asyik menangis... saudara mara saya menjauhkan diri dari saya... rakan2 saya asyik persendakan saya... salah ke apa yang saya buat? Salah ke saya nak berubah?"

Luahan beliau telah menerima satu tendangan tepat kat mukanya
dan aku berkata:

"Mu jantan la bodo!"
hehehe ;")





2.


Abang: Apasal ko riang sangat ni dik..?
Adik: Sebab lepas ni abang tak boleh curik duit tabung adik lagi da..
Abang: Sebab ape pulak..??
Adik: Sebab adik da sorok kan kat tempat Rahsia.. Abang xkan dapat carik punya.. :D
Abang: Kat mana tempat rahsia tu..??
Adik: Kat bawah tangga.. Haha.. :P
Abang: Ok.. Berkata dalam hati --> ( Senang sangat nak kitai budak2 )





3.


Di kedai emas, ada seorang perempuan terkentut ketika menonggeng melihat cincin. Dia tersipu-sipu malu dan melihat sekeliling dan perasan ada promoter dekat belakangnya...

Promoter tu tanya la "Boleh saya bantu?"

Perempuan tu anggap promoter itu tak dengar la yang dia kentut jadi dia jawab "Berapa harga cincin ini?".

Promoter tu jawab, "Kalau tengok pun Puan boleh terkentut, saya pasti Puan akan terberak bila tau harganya"





4.


Ketika memeriksa seorang pesakit ,Doktor mendapat panggilan telefon daripada seorang suri rumah. Suaranya begitu cemas dan kalut.

Suri rumah:Doktor! Doktor! Anak saya makan semut.!
Doktor :Tak apa, jangan cemas. Semut tidak berbahaya.
Suri rumah:Tapiiiii....saya dah beri dia makan racun serangga agar semut tu mati.
Doktor :Apa?????Cepat bawa dia ke hospital!





5.







6.


Gadis : hari ni sy jalani pembedahan jantung.
Jejaka : sy taw T_T I love you .
Gadis : I love you too .

(Bile sedar dari pembedahan , gadis tengok jejaka takde . Tp ayah die je yg ade)

Gadis : mane bf sy ayah?

Ayah : Siti taw tak sape dermakan jantung untuk siti? T_T

Gadis : apaaaaa ? ( Terus menangis )

Ayah : hehe takde la . Ayah melawak je . Die pegi tandas ;D





7.


       8.


9.   10. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kalau Rajin Nak Membaca

  • http://www.bharian.com.my/
  • http://www.utusan.com.my/
  • http://www.hmetro.com.my/
  • http://thestar.com.my/
  • http://www.nst.com.my/