06 September, 2012

Celebrating Hari Raya With Cuepacs at KLIH

Alhamdulillah...tadi pergi jamuan hari raya bersama Ceupacs di KL International Hotel. Setiap kesatuan dalam Ceupacs diminta menghantar 5 orang wakil ke jamuan tersebut. So dari kesatuan kitaorang, yang pergi adalah Malathi, Awais, K.Zu, aku dan Eric...1 Malaysiakan kesatuan kami ni? Semua kaum ada...

Kami sampai ke KLIH dalam pukul 11.30 macam tu...tengok dah ramai orang...gabra dan malu mak nak melangkah dik non kat dalam dewan banquet tu...macam semua mata memandang la pulak...(hekeleh...ni kes naik lift tekan sendiri tau...)
So aku malas nak cerita panjang...korang tengoklah sendiri gambar-gambar yang sempat aku snap ni...cuma nak bagitahu, antara VVIP yang hadir adalah KSN dll...aku pun dah tak ingatlah...frust tak dapat hamper cabutan bertuah...(wak lu siot la...takde rezeki aku...hehehe)
(yang pakai baju biru tu kalau tak silap aku dari Persatuan Perguruan tapi dari Sabah dan Sarawak)
 (sama ja cam kat atas tu cuma background tu ada perubahan sikitkan?...hahahha)
Gambar dengan presiden Cuepacs tak ada dalam kamera aku...semuanya dengan Malathi...nanti aaa...ko dapat aku upload kat sini...oh ya yang nampak botak (alalala lato' KSN...jangan mare...) 
 sebelah presiden Cuepacs tu Dato' KSN...actually meja aku dekat ja dengan meja depa...tapi akukan low profile...malu nak enterframe...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kalau Rajin Nak Membaca

  • http://www.bharian.com.my/
  • http://www.utusan.com.my/
  • http://www.hmetro.com.my/
  • http://thestar.com.my/
  • http://www.nst.com.my/